Kalite politikamız:
- Müşteri memnuniyeti birinci plandadır.
- Müşteri memnuniyetine ulaşmak için gerekli çözümler ancak konusunda uzman ve deneyimli bir kadro ile mümkündür.
- Kadro elemanları yeni teknolojiler ile ilgili uzman eğitimci ve danışmanlar tarafından süreli olarak güncel tutulmalıdır.
- Verimliliği arttırmak ve uzun vadeli kalite standartlarını korumak oto-denetim ve iyileştirme çalışmaları ile sağlanmalıdır.
- Yapılan tüm işleri daha sonra ele alarak TQM gözü ile tekrar incelemek ve varsa düzeltmeler yapmak verimliliği ve kaliyeti arttırmaktadır.
- Müşteri şikayetlerini dinleyerek tekrarlanmaması için çözümler üretmek ve uygulamak müşteri memnuniyetini daha da arttıracaktır.
- Tüm bunlara çalışanlarımızı da birer müşteri olarak görerek onlara mutlu ve rahat bir ortam sağlayarak ulaşmak mümkündür.